Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2014. május 29., csütörtök

72. rész – Még akkor is, ha ő nem

- Nyugalom, biztos bement a házba – szólt Tom látszólag nyugodtan.
Samantha azonnal a házba sietett. Kétségbeesetten szólongatta a kislányt, ám a hosszas keresgélés után hamar kiderült, hogy a házban sincs.
- Mi történt? – szaladt le az emeletről Bill, nyomában új vendégével, Ninával.
Samantha egy nagyot nyelt, beletúrt bársonyos szőke hajába, majd Billre szegezte tekintetét.
- Hannah eltűnt.
Bill azonnal a nőhöz sietett és szorosan a karjaiba zárta. Végigsimított a hátán, és a fülébe suttogott:
- Minden rendben lesz. Megtaláljuk!
- Bill – suttogott vissza a nő. – Nagyon félek.
- Nem kell félned – tolta el magától finoman a lányt, hogy a szemeibe nézhessen. – Ígérem, hogy épségben megtaláljuk.
- Sam – tette a lány vállára a kezét Tom. – Sajnálom, az én hibám. Én annyir...
- Tom, ezzel most nem segítesz – mordult rá Bill barátságtalanul, mire Abi kézen fogta szerelmét és elhúzta onnan.
A következő pillanatban Nina lépett Samantha mellé, és együttérzően átölelte. Az egész nem tartott tovább három másodpercnél, de Samet meglepte, hogy milyen őszintének tűnt.
- Minden rendben lesz – szólt halkan a lány, mire Sam finoman bólintott.
- Gyere – ragadta karon gyengéden Bill, majd az ajtó felé vezette.
- Hová mentek? – faggatózott azonnal Abigail.
- Megkeressük – vágta rá azonnal a fiatalabbik Kaulitz.
- De hát azt sem tudjátok, hol keressétek! – harsogta Tom értetlenül.
- Igaza van – lépett közelebb Billhez Nina. – Inkább a rendőrséget kéne értesítenünk.
- Nem. Azok csak lelassítanának. Nem tudunk semmit, ők se fognak tudni többet. Lehet, hogy itt van a környéken...
- Bill, ez őrültség! – fogta meg a férfi karját Nina.
- Emlékszel, mit mondtam neked tegnap este?
- Igen – felelte a nő automatikusan.
Egy pillanatig farkasszemet néztek, majd Nina elengedte Bill kezét, Bill pedig a többiekre nézett:
- Maradjatok itthon, lehet, hogy hazajön.
A többiek bólintottak, Bill és Sam pedig azonnal kocsiba ültek. Épp, hogy elértek az utca végéig Samantha telefonja csörögni kezdett.
- Igen, tessék! – szólt rekedten a nő, mikor a füléhez emelte a mobilját.
- Szia Sam! – Hannah szólt bele a telefonba.
Sam azonnal Billre emelte hatalmas szemeit, mire az beletaposott a fékbe és azonnal lehúzódott.
- Kicsikém, Hannah! Hol vagy?
Bill intett a nőnek, hogy nyugodjon meg.
- Nyugi, ne érezze rajtad a félelmet. Csak természetesen! – suttogta Bill és megfogta a nő szabad kezét.
Samantha nagyot sóhajtott, de még így is alig jutott levegőhöz.
- Egy fiúnál vagyok, Sam! Az egyik barátodnál.
- Dean – szólt halálra várt arccal Sam.
- Igen! – helyeselt Hannah vidáman. – Elhozott magához, hogy megmutassa a kiskutyáját. Olyan aranyos! Ugye nekem is lehet kiskutyám? Áh, anya biztos nem engedné...
- Majd megbeszéljük, rendben?
- Oké, és te mikor jössz? Dean azt mondta te is jössz később.
- Máris megyek, kicsikém! Odahívnád nekem most Deant egy kicsit a telefonhoz?
- Persze, szia Sam!
- Szia Hannah!
- Helló Sam! – szólalt meg Dean derűsen.
Samantha hirtelen olyan ideges lett, hogy csak úgy szorította Bill kezét.
- Mit képzelsz magadról, te szemétláda! Hogy merészelted elrabolni a lányomat?
- Én? Ilyet tettem volna? Ugyan! Hannah-val nagyon jól érezzük magunkat. Remélem rövidesen te is csatlakozol hozzánk.
- Azonnal mondd meg, hol vagytok!
- Vernerstrasse 26. 36/b lakás. Egyedül gyer...
Sam meg sem várta, míg Dean befejezi, azonnal kinyomta és Billel már indultak is.
- Hogy volt képes elvinni Hannaht? – dühöngött a nő.
Szinte remegett.
- Az ő lánya is – jegyezte meg Bill halkan.
- Tessék? – fordult felé Samantha hisztérikusan. – Szerinted az feljogosítja, hogy elrabolja?
- Egy szóval sem mondtam ilyet. Csak azt mondom, nem kéne úgy beszélned vele, mintha semmi köze nem lenne Hannah-hoz.
Sam egy pillanatig csak meredt maga elé, majd hirtelen megszólalt.
- Az lehet, hogy neki van, de neked semmi közöd a lányomhoz, szóval ne szólj bele!
Bill a döbbenettől szinte még a kormányt is elengedte egy másodpercre. Fájt neki ezt hallani, hiszen, bár nem sok időt töltöttek együtt, kedvelte a kislányt, nagyon is.
- Ahogy akarod...
Több szó nem esett köztük az út során.
- Hol van? – kérdezte rögtön a nő, mikor Dean ajtót nyitott nekik.
Félrelökte a férfit, és belépett a lakásba, nyomában Billel.
- Nyugalom! A nappaliban tévézik.
- Ha egy újjal is hozzá mertél érni, én esküszöm, hogy...
Dean egy szempillantás alatt úgy elkapta Sam karjait, hogy még ő maga is meglepődött.
- Azt hiszed, bántanám a saját kislányomat? – suttogta megtörten.
- Hey-hey-hey – húzta el a lányt Bill védelmezően.
- Sam, hát így ismersz engem?
Dean most először, mióta visszatért, valóban őszintének tűnt. A nő a szemeibe nézett, majd Billre pillantott.
- Igaza van. Bill, engedj el, nem fog bántani.
Bill kelletlenül ugyan, de végül elengedte a lány kezét.
- Ahogy a lányunkat sem. Én nem akarok rosszat, oké?
- Akkor miért vitted el őt egy szó nélkül? – fürkészte a tekintetét a nő.
- Másképp elengedted volna?
- Természetesen nem, de...
- Nézd, azt akartam, hogy figyelj rám – vágta rá Dean kétségbeesetten. – Én csak... meg akartam ismerni a kislányunkat.
- Hat éve nem ezt mondtad.
- Tudom. Tévedtem, hibáztam - hajtotta le a fejét.
- Ez nem ilyen egyszerű... nem csak engem, de őt is eldobtad magadtól.
- Ha jól tudom, te sem anyjaként gondoskodtál róla! – szólt gúnyosan Dean.
A pszichológusnő egy nagyot sóhajtott, Bill pedig megköszörülte a torkát.
- Azt hiszem, megyek és megnézem Hannah-t.
- Rendben Bill, köszönöm – préselte ki ajkai közül Sam, mire Bill elindult a kislány keresésére.
- Dean, egyáltalán nem olyan egyszerű a helyzet, mint gondolnád. Egy kisbaba mellett nem tudtam volna befejezni az egyetemet. Ha pedig nem fejeztem volna be, nem tudtam volna eltartani egy gyereket. Ezt kellett tennem. Ez volt a legjobb mindenkinek...
- Igazán? Biztos vagy benne? Számára is ez volt a legjobb?
Samantha szemeiből könnyek csordultak ki. Mélyen, legbelül tudta, hogy rosszul döntött. De nem volt mit tenni. Már nem tudott változtatni a dolgokon.
- Mit számít ez már? Akkor döntöttem, és már nem tudom visszacsinálni – suttogta a nő, miközben kabátja ujjával letörölte kicsorduló könnyeit.
Dean közelebb lépett hozzá és finoman átölelte a lányt.
- Sajnálom – suttogta. – Durva voltam.
- Nem – tolta el magától a lány, hogy a szemeibe nézhessen. – Igazad van. Rosszul döntöttem. Össze voltam zavarodva, az anyám pedig... mindegy. A lényeg, hogy így történt.
- El kell mondanod neki.
- Tudom. El is fogom.
- Mikor?
- Hamarosan.
- És mi?
- Mi?
- Mi ketten. Sam, én komolyan mondtam, hogy legyünk egy család.
- Nem lehet – rázta a fejét Samantha. – Dean, én már nem szeretlek. Már mást szeretek.
- Billt?
- Igen – bólintott a nő finoman. – Még akkor is, ha ő már nem szeret... 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó várom már a következő rész. Kíváncsi vagyok már rá nagyon. Így tovább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igyekszem hozni a következőt! :)

      Törlés