Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2013. február 3., vasárnap

61. rész – Életre szóló döntés

- Mondtam már, mennyire szeretlek?
- Igen, azt hiszem – mosolygott Sam Billre, majd egy puszit lehelt a homlokára.
- Na és – kezdte Bill vigyorogva, és a nő nyakához hajolt. – meg is mutattam?
- Srácok, bejöhetek? – kiabált be egyszercsak Tom és azzal be is nyitott.
- Tom, a francba, nem tudsz kopogni? – kiabált rá Bill, mire Sam elmosolyodott.
- Bocs, skacok, tényleg! Ne haragudj, Sam.
- Semmi gond, Tom – mosolyodott el a nő.
- De gond. Tapló vagy, Tom…
- Tudom, és bocs még egyszer. Nem is zavarok tovább. Sziasztok!
- Tom, várj, mit szerettél volna? – kiáltott utána Sam, miközben felült az ágyban.
Bill kelletlenül leült az ágy szélére, és ő is testvérére nézett.
- Én csak... – fordult vissza esetlenül. – Szerintetek megkérjem Abigail kezét?
- Tessék? – kérdezett vissza Bill és Samantha teljesen egyszerre.
- Tom, te lázas vagy?
- Ez nem vicc, Bill!
- Nem is viccből kérdeztem, bratyó!
- Na, jó, felejtsétek el. Nem mondtam semmit…
- Dehogynem, Tom! Ez egy fontos kérdés! Hogy jutottál el idáig?
- Ezt itt Abi nagymamája adta nekem – sóhajtotta fáradtan, és a kis ékszeres dobozt a pszichológusnő orra elé dugta.
- Tom, ez gyönyörű! – sóhajtott fel Sam meghatódva.
- Ez tényleg szép, tesó!
- Abigail nagymamájának a nagymamájáé volt. Családi örökség. Mrs. Güttenberg nekem adta, hogy vegyem feleségül az unokáját még mielőtt…
- Még mielőtt? – kérdezte Samantha kíváncsian, mikor Tomnak elakadt a szava.
- Még mielőtt elmegy… örökre…
- Abigail nagymamája haldoklik? – kérdezte Sam döbbenten.
- Igen.
- És Abi tud róla? – vágta rá Bill rögtön.
- Nem, és megkérlek titeket, hogy ti se mondjátok el neki.
- De hát, joga van tudni! – csattant fel Samantha.
- Tudom, de Mrs. Güttenberg a lelkemre kötötte, hogy ne szóljak neki.
- És… és mennyi ideje van még? – kérdezte halkan az énekes.
- Hónapok. Legjobb esetben is csak fél év. Fogalmam sincs, mit tegyek. Ezért is jöttem hozzátok. Te az ikertestvérem vagy – bökött Billre. – Te pedig az ikrem barátnője, ráadásul pszichológus – tekintett Samanthára reményveszetten. – Ha ti nem adtok jó tanácsot, akkor senki más. Muszáj segítenetek!
- Nem dönthetünk helyetted, Tom – szólt csendesen Sam.
- Tudom, de kérlek, csak adjatok tanácsot! Hogy könnyebb legyen a döntés.
- Tom, egyszerű, szereted vagy nem?
- Hát persze, hogy szeretem, Bill! Ez nem kérdés!
- El tudod képzelni, hogy egész életedben vele légy? – folytatta ikre.
- Na, ez az! Most azt mondom, hogy igen, de mi lesz később? Mi van, ha évekkel később megbánom. Ismerem magam, ez nekem teljesen abszurd…
- Nem fogod, Tom, hidd el! Ha tényleg szereted őt, és úgy érzed, hogy vele akarod leélni az életed, akkor nem fogod megbánni – magyarázta Sam buzgón.
- Igazad van – vágta rá Tom hirtelen.
- Igen, igaza van… mi? Tom, biztos, hogy jól vagy? – hápogott Bill értetlenül.
- Igen, hála nektek! Köszi – nyomott egy puszit a lány arcára, majd testvére arcára is. – Neked is, köszi – hadarta, majd az ajtó felé rohant. – Most rohannom kell! Majd beszélünk, sziasztok! – csukta be maga után az ajtót, mire Bill és szerelme meglepetten néztek egymásra.
- Te is arra gondolsz, amire én?
- Tomnak van egy klónja? – nevette el magát a nő, mire újra kicsapódott az ajtó.
- Míg el nem felejtem… Kellemes estét fiatalok! Szexeljetek helyettem is – kacsintott, majd újra becsapva maga után az ajtót, elsietett.
- Nem, ez határozottan a mi Tomunk – sóhajtott fel Bill vigyorogva.
- Igen, én is így gondolom – helyeselt Sam. – Lehet, hogy néha idióta – itt Bill motyogott egy „mindig”-et. – de meg kell hagyni, vannak jó ötletei…
- Mire célzol? – sandított barátnőjére Bill.
- Erre a szexes dologra például…
- Szóval szerinted jó ötlet, ha ezt csinálom? – csókolta meg hirtelen a lányt. – Vagy ha ezt? – haladt egyre lejjebb a szájától egészen a hasáig, mire a lány jóízűen felkacagott.
- Határozottan jó ötlet. Szeretlek! – húzta fel magához a srácot és ajkait az ajkaira tapasztotta.
- Én is szeretlek!

* * *

- Igen, tessék?
- Abigail? – szólt bele a telefonba izgatottan Tom.
- Szia, Tom! Hogy vagy?
- Köszi, jól, és te?
- Megvagyok, bár mostanában elég sok a munkám.
- De azért rám van időd, ugye?
- Persze édes, rád mindig – nevetett a lány.
- Akkor jó – mosolyodott el a fiú. – Holnap tudnánk találkozni?
- Persze. Délelőtt szabad vagyok.
- Remek.
- Na és mi volt Nagyinál?
- Semmi különös. Beszélgettünk egy kicsit. A nagymamád eszméletlenül kedves hölgy.
- Tudom – nevetett fel Abi. – És néha egy kicsit az ember agyára megy…
- Nagyon szeret téged, és ez a fontos.
- Igen, igazad van.
- Akkor holnap. 9-re jövök érted.
- Rendben.
- Várj!
- Igen Tom?
- Szeretlek Abigail McGuire!
A lány egy pillanatig hallgatott, de végül mosolyogva így szólt:
- Én is szeretlek, Tom Kaulitz!

* * *

Másnap reggel Bill és Samantha telefoncsörgésre ébredtek.
- Ki lehet az ilyenkor? – morogta Bill rosszkedvűen.
- Ne vedd fel – motyogta a lány álmosan.
- Én nem is veszem fel, ugyanis a tiéd csörög – sóhajtott mosolyogva az énekes, mire Samantha szemei azonnal kipattantak.
- Te jó ég, nem mondtam le a mai betegeimet!
- Uh, ugye nem akarsz ma is dolgozni?! Különben is, ha hozzámentél volna Andreashoz, akkor most nászúton lennétek.
- Már nem. Csak egy éjszakát terveztünk – ült fel a nő fáradtan és álmosan.
- Egy éjszaka?! Még jó, hogy nem mentél hozzá. Ilyen csóró esküvőt! – vigyorgott Bill gonoszan, mire Sam elnevette magát.
- Vicces vagy!
- Ezért is szeretsz, nem? – ölelte át hirtelen a fiú, mire Sam jólesően felsóhajtott.
- Hát persze.
- Most komolyan dolgoznod kell? Azt ígérted, ma velem leszel.
- Tudom, de…
- De a munka, az munka.
- Ez több mint munka.
- Tudom. Megértettem – sóhajtott Bill. – Mikor végzel?
- Nem tart soká. Ma csak két időpontom van.
- És az mit jelent?
- Kábé három óra.
- Nem fogom kibírni – szorította magához újra a nőt, mire az nevetni kezdett.
 - Édes vagy, de tényleg mennem kell. Vissza kell hívnom az előbbi páciensemet – állt fel a nő. – Elég kitartóan csörgött – indult el a fürdő felé, majd végül bement, és becsukta az ajtót.
Amilyen gyorsan csak tudott, elkészült, majd egy gyors búcsú után a rendelőjébe sietett.

6 megjegyzés:

  1. Wuhuhuuu!!!! Szia!
    Ezazz Tom! Hát ez eszméletlen, már alig várom, hogy elvegye Abi-t, jajj és ilyenkor abba hagyni! Katasztrófa vagy! Le fogom rágni az összes körmöm, hogy mi lesz velük!!! Nagyon siess a folytatással!!! Puszi-puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Szívből örülök, hogy olvasod és ennyire tetszik. Remélem továbbra is tetszeni fog, amit írok. :) Köszönöm :)
      P.s.: Már nincs sok hátra Tom lánykéréséig. ;)
      xoxo

      Törlés
  2. Te.....ez tényleg idegesítő.. xD Még jó hogy én tudom mi lesz később.. xD :P Azért siess a kövivel légysziii :)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen drágám, te tudod. :D Sietek, ígérem. :)♥

      Törlés
  3. Jelentem megérkeztem, immáron teljesen felkészülten :)) 2 nap alatt elolvastam mind a 61 részt az elsőtől az utolsóig :DD és fuuuh.. ez valami brutálisan jó *--* ♥♥
    Bár igaz h mikor azt a részt olvastam ahol Bill depis volt és öngyilkos akart lenni .. elég .. szokatlan volt de ahogy képbe került Sam tudtam h itt még lesz valami :D
    Tom karaktere is újdonság volt számomra mert mindig is egy kemény macsó nőcsábász szereplőként olvastam máshol .. de be kell valljam nagyon.. sőőt sokkal jobban tetszik ez az éne ... olyan kis édes aranyos meg minden :DD
    A kis Hannah .. háát nem igazán vagyok még kibékülve ezzel a helyzettel .. de nagyon remélem hogy minél hamarabb elfogja mondani Billnek az igazat és akkor végre talán minden rendben lesz :))
    Izgatottan várom a következő részeket léécii siess ^^. ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG *-* Nagyon köszönöm, annyira jól estek a szavaid ^^ Örülök, hogy tetszik, és ígérem, hogy minél hamarabb folytatom. :)
      xoxo

      Törlés