Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2010. november 22., hétfő

45. rész – Részeges pókerest

- És most hol van a kislányod?
- Anyunál. Anyu és apu neveli, mert én képtelen voltam rá. Kétségbeestem, elvetetni nem akartam, és nem tudtam, mit tegyek, és hogyan… az egyetem… Most mondd, milyen anya vagyok én? – sírta el magát újra, mire Jessica átölelte.
- Ne mondj már ilyet! Egyszerűen csak túl fiatal voltál hozzá. Meg lehet érteni.
- Kérlek, ne hazudj! Mondd meg az igazat! Ugye, hogy rosszul döntöttem? Hogy dobhattam el magamtól a saját kislányomat?! – szólt hisztérikusan.
- Figyelj Sam! Igazságtalan vagy magaddal. Nagyon fiatal voltál és a tanulást választottad, hogy biztos jövőt alapozz a kislányodnak. Biztos vagyok benne, hogy ezt ő is megérti majd, ha egyszer elmondod neki. Te csak a legjobbat akartad neki!
- Biztos vagy benne? Mert szerintem egyenesen gyűlölni fog.
- Dehogy fog gyűlölni! Szeret téged! Nyugodj meg, minden rendben lesz – ölelte át Jessica újra. – Bejössz egy kicsit? Főzök egy teát, vagy egy kávét.
- Köszönöm – bólintott szipogva a lány, majd kiszálltak a kocsiból, és bementek a házba. Amint becsukódott utánuk a bejárati ajtó, Samanthának furcsa érzése támadt. Ismerős illat csapta meg az orrát az előszobában. Egy illat, amit bárhol és bármikor felismer. De hát az nem lehet. Biztos csak képzelődik…
- Na jó, elég volt! Szálljatok le rólam! – hallatszott a nappaliból a morgás, mire Samantha ereiben meghűlt a vér. Mégis lehetséges. Tényleg ő van itt…
- Jess! Itt vannak az ikrek és Gustav? – nézett barátnőjére ijedten.
- Amikor elmentem itthonról, még nem voltak itt – vonta meg a vállát, és előre sietett a nappaliba.
- Helló srácok!
- Szia Jess! – hallatszott kórusban.
- Vetkőzős-ivós pókert játszunk, és Bill áll vesztésre! Megint! – röhögött Tom, mire ikre csak morgott valamit az orra alatt, de látszott rajta, hogy nem veszi magára.
- Na, le a nadrágot, haver! Gustav! Tölts neki még egy whiskyt! – kiabált Georg vigyorogva, mire Jessica nevetni kezdett.
- Ezt nem lányokkal szokás játszani?
- Beszállhatsz! – vágta rá Gustav nevetve.
- Na neem! Azt nem engedem! – kontrázott Georg, és az ölébe húzta kedvesét.
- Apropó! Hoztam valakit – mosolygott a lány, mire Bill – aki épp a gatyájától szabadult meg és már kissé bizonytalanul, botladozva nyúlt a whiskyje felé -, felkiáltott.
- Remélem, nem ismerem, mert ez már nagyon ciki – vigyorogva lehúzta a feles pohár tartalmát, de már rögtön a szája elé is kapott, mikor meglátta, hogy ki lép be a nappaliba.
- Sam? – kérdezte visszafojtott hangon, amiből végül valami vinnyogásféle lett.
- Sziasztok – köszönt meglepetten a nő, majd zavartan a szőnyeget kezdte fixírozni. – Bocs a zavarásért.
- Egyáltalán nem zavarsz – mosolygott Georg, mire a többiek is helyeslően bólogattak. – Szia!
- Na jó, mi megyünk is beszélgetni – pattant fel Jessica, szerelme öléből. – További jó szórakozást, fiúk! Gyere! – fogta meg Sam kezét, és felhúzta az emeletre.
Samantha és Bill még utoljára egymásra pillantottak, majd Sam végleg eltűnt a lépcsőfordulóban.
- Most képzelődtem, vagy tényleg itt van Samantha?! – kérdezte Bill két csuklás között.
Már igencsak illuminált állapotban volt.
- Tényleg itt van – felelte unottan Gustav. – Azt hiszem, ezennel hivatalosan is kijelenthetjük, hogy Bill vesztett. Nem kéne többet innia.
- Beszélnem kell vele! – indult meg az énekes a lépcső felé, de ikre még idejében megállította.
- Ez nem valami jó ötlet!
- Mé’? – ráncolta össze a homlokát, majd újra csuklani kezdett.
- Mert mondjuk úgy, nem vagy valami stabil állapotban – magyarázta Tom, és megpróbálta leültetni öccsét.
Ám Bill nem nyugodott, kihúzta karját bátyja kezei közül és újra elindult a lépcső felé.
- De nekem beszél… – újra csuklott egyet. - …akarom mondani, beszélnem kell vele!
- Bill! Nyugodj már le, hallod? – ráncigálta vissza a gitáros. – Nézz már magadra! Itt állsz részegen, egy szál alsógatyában. Ez nem a megfelelő pillanat.
- Igazad van. Ja… fel kell vennem a nadrágomat – hajolt le a gatyájáért, mire bátyja egy nagyot sóhajtva elengedte, és egy amolyan „olyan idióta” pillantással visszafordult a többiekhez.
Bill szerencsétlenkedve magára húzta a farmerét nagy nehezen, de végül elvesztette az egyensúlyát, és dobott egy hátast.
- Bill, jól vagy? – sietett oda hozzá Tom, mire a többiek is felálltak.
- Semmi bajom… csak… bevertem a fejem egy kicsit – tapogatta a tarkóját fájlalva.
- Jaj, na gyere te hülyegyerek – húzta fel ikre megkönnyebbülve.
- Fáj a fejem – simogatta Bill a fejét meglepődötten.
- Mert beverted. Na gyere szépen. Hazamegyünk.
- Nemá’! Mondom, hogy beszélnem kell Sammel!
- De nem most! Gyere szépen – indult Tom az ajtó felé testvérét támogatva, mire Georg megszólalt.
- Ha gondoljátok, maradhattok itt. Amint látom, Bill nincs épp „hazamenős” hangulatban, sem állapotban – nézett végig Billen, aki épp a padló mintáit számolgatta irtó nagy átéléssel.
- Nem hinném, hogy szeretnétek, ha maradnánk. Bill elviselhetetlen ilyenkor. Na meg nekem találkozóm is van ma Abivel… – húzta a száját az idősebbik Kaulitz, mire Georg elmosolyodott.
- Hagyd csak itt Billt, majd mi vigyázunk rá. Te meg menj csak nyugodtan randizni.
- Áhh, haver! Nem akarom csak úgy lepasszolni. Mégiscsak az öcsém.
- Kiről van szó? – kapta fel a fejét Bill.
- Rólad, mint mindig – morogta bátyja.
- Szerintem megértené. Ha szellemileg is itt lenne velünk – nézett végig a kis Kaulitzon Georg. – Na mindegy. Menj! Jó szórakozást! – karolt bele Billbe, és az ajtó felé kezdte lökdösni Tomot. – Menj már! Szia!
- Kössz, haver! Holnap jövök érte!
- Oké! Szevasz!
- Szia! – kiabált Bill is Tom után, majd mikor realizálta, hogy bátyja nem vitte magával, kétségbeesetten kiabált utána újra – Hova mész?
- Nemsokára jön vissza, ne aggódj! Mégis hogy az istenbe ütötted ki magad ennyire?
- Én nem is vagyok… kiütve…

7 megjegyzés:

  1. Hy bocsi h csak így írok de sztem ez is nagyon de nagyon jó rész lett

    VálaszTörlés
  2. Hihihi! XD Ez nagyon nagy! Rettentő ügyike vagy!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez aztán téll nagyondenagyon jó lett csak így tovább

    VálaszTörlés
  4. Bírtam, amikor a padló mintáit számolta XD
    Remélem éjjel átlopózik megbeszélni a dolgokat. <3 *-*

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! Már nem is tudom mit mondjak. *.*
    Szeretlek Titeket! <3
    Anitám, már írom a kövi részt, nemsokára kiderül. :)

    VálaszTörlés
  6. Ne haragudj, hogy csak most írok, de elég húzós hetem volt. A rész csodás lesz mint mindig... én is remélem, hogy átlopózik

    VálaszTörlés
  7. Egyáltalán nem haragszom, örülök, hogy írtál, és hogy tetszett. :)
    Már fent van az új :D
    xoxo

    VálaszTörlés