Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2010. november 12., péntek

42. rész – A nagyképű, egoista, gyerekes, bunkó

- Természetesen – bólintott Bill mosolyogva, felvette a földről, és átnyújtotta. Samantha a takaróval ügyeskedve – hogy mégiscsak takarja a testét – próbálta felvenni a boxert, ez azonban lehetetlennek bizonyult, főleg, hogy Bill mereven bámulta őt. – Ne haragudj, de megtennéd, hogy elfordulsz egy kicsit?

- Nem mintha még nem láttalak volna meztelenül, de egyet kell, hogy értsek ezzel az elfordulás dologgal, ha nem akarod, hogy 2 másodpercen belül rád vessem magam. Úgyhogy… – vigyorgott kajánul, és megfordult.

Samantha is elvigyorodott, majd gyorsan felvette a boxeralsót. Aztán körülnézett, és meg is látta a földön ugyancsak Billtől kapott pólóját is, így gyorsan azt is felvette és magára kapta.

- Most már megfordulhatsz.

- Azta, milyen gyors vagy! – nevetett fel Bill. – Pedig reméltem, hogy legalább a pólót nem vetted még fel.

- Hát sajnálom – mosolyodott el a lány halványan.

- Remélem tényleg nem bántad meg, ami tegnap este történt – lépett közelebb a lányhoz. – Mert én egyáltalán nem – tűrt a füle mögé egy hajtincset, ami a lány szemébe lógott.

- Tudom, és én sem.

- Akkor? Most mi lesz velünk?

- Fogalmam sincs Bill. Nem csaphatom be Andreast – rázta meg a fejét halványan.

- Hogy mi?! De hát megcsal téged!

- Tessék? – nézett nagy szemekkel a fiú szemeibe.

- Na jó, ezt csak kitaláltam, de éppenséggel lehetne – sóhajtott fel a srác.

- Hogy te milyen gyerekes vagy! – vágta oda idegesen a lány, majd idegesen az ágyra ült.

- Most mit vagy úgy kiakadva? Andreas világ életében olyan volt, mint Tom. Sosem volt tartós kapcsolata, folyton más lány után nézett! Nem hinném, hogy pont hozzád hűséges lenne.

- Pont hozzám? – húzta fel a szemöldökét Sam.

- Nem úgy értettem – hunyta le a szemeit Bill.

- De, igazad van! Pont hozzám hűséges lenne? Végülis én nem érdemlem meg, hogy szeressenek, megbecsüljenek, meg ilyesmi! – morogta.

- Tényleg nem így értettem! Talán rosszul fejeztem ki magam. Sammy…

- Ne Sammyzz itt nekem! – csattant fel. – Elegem van belőled! – állt fel idegesen, és öltözködni kezdett.

- Most meg mit csinálsz? – kérdezte Bill ijedten.

- Öltözködöm, nem látod?

- Nem kell elmenned – szólt halkan.

- De igen, kell! – vette fel a kabátját is, majd a többi holmiját bedobta a táskájába, és az ajtó felé indult.

- Samantha…

- A boxeredet és a pólódat köszi, hazaviszem, kimosom és visszakapod.

- Nem kell, megtarthatod.

- Kössz, de nem! Mint mondtam, kimosom, és visszaküldöm Jessicával – szólt hidegen a pszichológuslány. – Szia! – köszönt el, és kisietett a szobából.

- Sam, kérlek, ne csináld! – sietett utána a srác, de a nő válaszra se méltatta.

- Hova-hova Samantha? Már el is mész? – kérdezte Tom a nappaliban, mikor megpillantotta a sietős léptekkel távozó lányt.

- Az öcséd egy nagyképű, egoista, gyerekes, bunkó! – állt meg egy pillanatra a lány és mutatóujját az idősebbik Kaulitzra emelte.

- Hogy kiismerted! – vigyorodott el. – Na jó, viccet félretéve. Most éppen mit csinált?

- Kérdezd meg tőle! – morogta összeszorított fogakkal, majd végleg elhagyta a házat.

Alighogy becsukódott a bejárati ajtó, Bill jelent meg a lépcső alján, és szomorúan Tomra pillantott.

- Nagyon elszúrtam, ugye? – szorította össze a szemeit.

- Hát elég rendesen! De mégis mi a fenét műveltél?

- Hát, lehet, hogy mondtam olyan dolgokat, amiket nem kellett volna.

- Mint például?

- Hogy én sokkal jobb vagyok, mint Andreas; hogy Andreas mindig is nőcsábász volt, és hogy ő miatta biztos nem változott meg…

- Hát igen, nem szerencsés, ha egy menyasszonynak szex után azt ecseteled, hogy mennyivel jobb vagy a vőlegényénél.

- Jól van, oké! Rúgj még belém te is!

- Én csak azt mondom…

- Tudod mit? Inkább ne mondj semmit!

- Te tudod!

 

* * *

 

Mikor Samantha hazaért, már dél is rég elmúlt. Elment gyorsan bevásárolni, majd összeütött egy könnyű kis ebédet. Miután megebédelt, elmosogatott, és nagytakarítást csinált a konyhában, hogy elterelje gondolatait az előző estéről. Ám mikor végzett, rájött, semmivel sem volt jobb. Még takarítás közben is Bill járt az eszében.

Másnap reggel minden a szokásos módon telt. Sam elment dolgozni, és bár szinte egész nap csak Billre és a veszekedésükre gondolt, sikerült átvészelnie a napot. Mielőtt hazaindult volna, kapott egy hívást édesanyjától.

- Halló?

- Szia Sam, itt anyu!

- Szia anyu! De örülök, hogy hívsz. Már hiányoztál.

- Te is nekem kicsim! Figyelj csak! Beugorhatnál a napokban. Tudod, a kis Hannahnak rettentően hiányzol.

- Ó! Nekem is nagyon hiányzik már Hannah! Mit szólnál a mai naphoz? Nem zavarok, ha most beugrok? – kérdezte buzgón.

- Dehogyis lányom! Tudod, hogy téged mindig szívesen látunk. Mellesleg Hannah kiugrik majd a bőréből, ha meglát. Tényleg nagyon hiányzol neki.

- Ő is nekem!

- Akkor miért nem látogatod meg őt sűrűbben? Miért kell folyton rád szólni, hogy gyere?

- Ez nem igaz!

- Dehogyisnem! Legalább 3 hete nem voltál itt.

- Rengeteg a dolgom mostanában, sajnálom!

- Persze. Ezzel el van intézve, igaz?

- Anya, kérlek, ne akard, hogy összevesszünk.

- Nem, isten ments! Hogy még azt a kis időt is elvegyem Hannahtól, amit veled tölthet…

- Nemsokára ott leszek. Ne szólj neki, hadd legyen meglepetés!

Folyt. Köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése