Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2010. november 12., péntek

41. rész – Lelkiismeretfurdalás

A tálcával egyensúlyozva lépdelt fel vidáman, miközben azon izgult, vajon Sam mit fog hozzá szólni. Halkan lépett be a szobába, nehogy felébressze a lányt. Letette a tálcát az asztalra, és befeküdt az alvó lány mellé. Óvatosan átkarolta, és egy csókot nyomott az arcára. Samantha mocorogni kezdett, majd mikor visszagondolt az előző este történéseire, ajkán széles mosoly jelent meg.

- Jó reggelt, Bill!

- Jó reggelt, Sammy!

- Tessék? Hogy szólítottál? – hunyorgott a lány az énekesre.

- Sammynek! Baj?

- Nem, dehogy! Csak így senki nem szólít.

- Majd én! Persze, csak ha nem bánod.

- Persze, hogy nem.

- Akkor jó – nyomott egy csókot a lány szájára mosolyogva.

- Bill, én… – kezdte a lány egy nagyot sóhajtva, de a fiú leintette.

- Majd később megbeszéljük, rendben? Hoztam reggelit. Most szépen megreggelizünk, aztán pedig beszélhetünk.

Samantha halványan elmosolyodott, és bólintott.

- Oké.

- Na, nézzük csak, mit hoztam. Van itt pirítós, vaj, eperdzsem, 100%-os narancslé, ez egészséges – pillantott a lányra komolyan, mire az elnevette magát. - … és kávé, na ez már nem egészséges. Mondd, hogy szereted valamelyiket a sok közül! – nézett rá könyörögve.

- Őszintén szólva, mindent imádok, amit felsoroltál.

- Komolyan?

- Igen. Köszönöm a sok finomságot!

- Nagyon szívesen.

Gyorsan megreggeliztek együtt, ami ugyan nagyon kellemes volt, csak éppen Samantha nem volt éppen felszabadult. Végig Andreas járt a fejében. Hiszen elméletileg szereti! Mégis megcsalta… Hogy tehette vele ezt, ha szereti? Ezek szerint már nem is szereti? Teljesen összezavarodott.

- Nagyon finom volt, köszönöm!

- Szívesen Sammy! Neked mindent – mosolygott Bill a lányra, és egy csókot nyomott volna az ajkaira, de ő elhúzódott.

- Bill…

- Igen, tudom – vágta rá egyből a fekete. – Most jön az, hogy mennyire sajnálod, nem szabadott volna, és hogy megbántad…

- Igen, igen és nem! – felelte Sam komolyan.

- Szóval nem bántad meg? – csillant fel az énekes szeme.

- Jaj Bill, hát persze, hogy nem! De ez még nem azt jelenti, hogy helyesen cselekedtünk – sóhajtott gondterhelten.

- Sammy, hisz vonzódunk egymáshoz, még a vak is látja. Kedveljük egymást, két felnőtt ember…

- Ez mind igaz, de egyet elfelejtettél! Bill, én menyasszony vagyok! Egy másik férfi menyasszonya, aki ráadásul régen a barátod volt. És miattam vesztetek össze.

- Nem számít! – fogta meg a nő kezét bíztatóan. – Ha Andy valóban ilyen, mint ahogy a múltkor viselkedett, akkor nincs is rá szükségem! És neked sem, hidd el!

- Bill…

- Samantha, megbolondulok érted! – bújt a nyakához, majd átölelte.

- Nem tudom, mit mondhatnék. Össze vagyok zavarodva. Nem lett volna szabad itt maradnom éjszakára, és amit tettünk… - mély levegőt vett, majd folytatta. – Félre ne érts, nagyon jó volt, csak helytelen.

- Tudom, de te is akartad.

- Igen, én is akartam, és pont ezért most legszívesebben felpofoznám magam. Hogy lehettem ilyen… undorító – nézett maga elé Sam letörten.

- Ne mondj ilyet! Ettől még nem vagy undorító.

- De igen Bill, az vagyok. A vőlegényem elutazik pár napra, és én máris lefekszem egy másik férfival.

- Egy olyan másik férfival, akihez jobban vonzódsz, mint a vőlegényedhez – tette hozzá Bill.

- Ezt meg honnan veszed? – nézett Samantha értetlenül.

- Azt hiszed, nem lehet észrevenni? Miközben körülöttünk szinte vibrál a levegő, addig Andy és te szinte halálra unatkozzátok magatokat egymás társaságában.

- Na ne mondd! – vetette oda a lány unottan, pedig Bill nagyon is rátapintott a lényegre, ezzel ő is tisztában volt.

- Ráadásul le merném fogadni, hogy már legalább 1 hónapja nem szeretkeztetek, igazam van?

- Na persze! – nevetett fel zavarodottan Sam. – Na és ezt a badarságot meg honnan szedted? Te nem vagy normális!

- Nem azt mondom, hogy kiéhezett voltál, de… közel voltál hozzá – vigyorodott el Bill, miközben oldalra fordította a fejét.

- Ez nem igaz! – hápogott Sam sértődötten.

- Akkor viszont Andreas nem tud úgy kielégíteni, mint én! – fordult újra a lány felé még inkább vigyorogva.

- Ne várd, hogy összehasonlítgassalak titeket! – tette karba a kezeit a nő.

- Ja, igazad van. Még a végén én nyernék, és rájönnél, hogy velem sokkal boldogabb lehetnél. Tényleg… milyen hülye ötlet – szólt Bill gúnyosan, majd felállt az ágyról.

- Hogy te milyen egy beképzelt egoista vagy! – nézett rá a lány összeszűkült szemekkel.

- Én csak az igazat mondom.

- Hát persze! – állt fel Sam morogva, de rögtön vissza is ült, és magára húzta a takarót, ugyanis rádöbbent, hogy meztelen. Bill megpróbált elfojtani egy vigyort több-kevesebb sikerrel. – Khm… ide tudnád adni azt a boxert? Ott van a szőnyegen melletted!

Folyt. Köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése