Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2010. november 12., péntek

32. rész – „Sok boldogságot!”

A tettet hatalmas csattanás követte. Samantha tenyere volt az, ami nagyot csattant Bill arcán. A fiú pillanatok alatt az arcához kapott, és csak nézett értetlenül.

- Mit képzelsz magadról, Bill Kaulitz? – rivallt rá. – Ezt nem gondoltam volna rólad! Csak azért hívtál fel, hogy aztán rám mászhass?! – folytatta idegesen, miközben a srác, még mindig az arcát simogatta azon a ponton, ahol Sam pofon vágta.

- Én nem… én csak…

- Nézd Bill, Andreas megkérte a kezem, és én igent mondtam neki, szóval…

- Micsoda? – kapta fel a fejét Bill.

Irtózatos fájdalommal töltötte el a felismerés. Gondolhatta volna, hisz nem hiába volt az a felhajtás. A pezsgő, Andreas szmokingja…

- Jól hallottad. A menyasszonya vagyok – szólt csendesen a lány, és mikor belenézett Bill búsbarna szemeibe, szégyenlősen lehajtotta a fejét.

- Ez nem lehet igaz… – szólt megsemmisülten a fiú.

- De az – mutatta fel a gyűrűsujján pihenő aranygyűrűt.

- Hát gratulálok! – állt fel idegesen, és a konyhába sietett.

- Bill! – sietett utána Sam. – Várj!

- Mire? – fordult meg hirtelen, mire a nő egyenesen beléütközött.

- Bocsánat.

- Samantha, kérlek! Hát nem veszed észre, hogy Andy milyen?

- Milyen?

- Nem hozzád való!

- Ezt meg honnan veszed?

- Bántott téged!

- Csak egyszer fordult elő. És megígérte, hogy utoljára is.

- És te hiszel neki.

- Igen, szeretem őt!

- Akkor legyetek boldogok! Csak egyvalamire hadd kérjelek meg!

- Hallgatlak!

- Valld be őszintén, hogy te is akartad azt a csókot!

- Bill…

- Valld be, őszintén! – ismételte meg Bill behunyt szemekkel.

- Igen Bill, akartam. És kedvellek is! De Andreas megkérte a kezem, és én hozzámegyek!

- Értem – suttogta Bill, majd megfordult, és elindult kifelé a konyhából.

- Bill, sajnálom!

- Sok boldogságot! – indult fel a lépcsőn, majd egy nagy ajtócsapódás jelezte, hogy már a szobájában van.

Samantha megkövülten állt ott egy darabig, majd végül sarkon fordult, és elindult. Rettenetesen emésztette a bűntudat, miután hazudott Andreasnak és Billnek egyaránt. Andreast megcsalta Billel, Billnek pedig azt mondta szerelmes Andreasba, és hozzámegy. Pedig ez közel sem volt igaz. Már egyáltalán nem úgy szerette Andreast, mint a legelején, mikor megismerkedtek. Andreas azóta rengeteget változott, és Sam már nem érezte iránta azt a tüzes vágyat, amit annak idején. Nem volt belé szerelmes. Inkább csak megszokásból volt vele együtt, szeretetből, és tiszteletből. Miután ezen eltöprengett, úgy gondolta, jobb lesz, ha hazamegy.

* * *


- A fenébe! – rúgott a szekrénye ajtajába Bill, mikor felért a szobájába.

Rettenetesen ideges volt.

- Mindenről ő tehet! Andreas!

Tört, zúzott, hirtelen minden haragja kitörni látszott. Idegesen mászkált fel, s alá a szobájában, közben pedig folyton a lány járt az eszében. Képek és gondolatok ezrei ostromolták agyát, és egyszerűen nem tudott szabadulni tőlük. Végül aztán elővett egy darab papírt, egy tollat és lázasan egy dalszövegbe kezdett.


* * *

- Igen?

- Helló édesem! Hazaértél már?

- Szia! Igen Andy, nem rég. És te?

- Én is otthon vagyok – felelte, majd egy kis idő múlva hozzátette. – Ugye nem haragszol?

- Nem, egyáltalán nem. Ezt inkább nekem kellene kérdeznem.

- Dehogy haragszom, te buta! Mit szólnál hozzá, ha esetleg átugornék?

- Ne haragudj, de most szeretnék egy kicsit egyedül lenni.

- Rendben – sóhajtott kissé letörten a fiú.

- Majd akkor beszélünk.

- Jól van, szeretlek, szia!

- Én is, szia! – tette le Sam letörten.

Nem bírta kimondani. Régen mindig úgy köszönt el, hogy „Én is szeretlek”, de már egy ideje nem bírta kimondani azt a szót. Nem akarta bántani a fiút, de mégis úgy érezte, hogy éppen, hogy ezt teszi vele, méghozzá úgy, hogy teljesen eltaszítja magától.

Folyt. Köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése