Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2010. november 12., péntek

31. rész – „Essünk túl rajta, de gyorsan!”

- Ki a fene lehet az ilyenkor? – nyúlt unottan a telefonja után a gitáros.

- Szia! – szólt bele egy halk hang.

- Abigail? – ült fel ágyán izgatottan Tom.

- Igen. Nem zavarok?

- Dehogyis! Örülök, hogy hívtál.

- Gondoltam, elmehetnénk valahová.

- Remek ötlet, mikor találkozzunk? – vágta rá a fiú rögtön.

- Hm… nekem most is jó lenne…

- Tökéletes. Hol vagy most?

- A kórházban, Nagyival.

- Akkor mit szólnál, ha odamennék hozzád?

- Rendben, aztán majd eldöntjük, mit csinálunk. – mosolygott a lány.

- Oké, akkor 10 perc és ott vagyok!

- Oké, szia!

- Szia!

 

* * *

 

- Itt Sam, most valószínűleg túl elfoglalt vagyok, és nem tartózkodom itthon. Szóval, hívj vissza később, vagy hagyj üzenetet a sípszó után! Köszi!

- Szia! Itt Bill! Tudom, hogy ott vagy! Vedd fel, kérlek! – sóhajtott egy nagyot a fekete. – Na mindegy… Csak annyit akartam, hogy… Igazából beszélnünk kéne, nem gondolod? Szóval, hívj vissza, kérlek! Szia…

- Miről kell nektek beszélnetek? – kérdezte Andy morcosan Sam mögül, mire a lány megugrott ijedtében.

Épp az üzenetrögzítőjét hallgatta, mikor Andreas csak úgy megjelent mögötte.

- A kezeléséről – vágta rá gyorsan.

Más nem igazán jutott eszébe.

- Értem. Mióta tart?

- Mi? – nézett értetlenül a lány.

- Hát a kezelés, mi más?

- Ja, igen. Hát nem olyan régóta.

- És miért nem mondtad, hogy a nagy Bill Kaulitz a te kis beteged?

- Máskor sem beszéltem a munkámról, ha nem tűnt volna fel! – motyogta egy nagy sóhaj kíséretében a lány. – Mondjuk, azért mert te utálod!

- Én nem utálom a munkád, Sam! – lépett közelebb a lányhoz. – Egyszerűen csak… túl sokat dolgozol.

- Nem tehetek róla, szeretek dolgozni. Talán már ez is baj? – kérdezte idegesen, majd járkálni kezdett.

- Nem dehogy. Én csak…

- hagyjuk Andy, jó? Nekem most ehhez nincs lelki erőm – indult az ajtó felé, miközben levette a fogasról a kabátját, és gyorsan magára vette.

- Most hová mész?

- Megyek, sétálok egyet. Át kell gondolnom néhány dolgot.

- Mikorra várjalak?

- Nem tudom. Ha gondolod, elmehetsz, de maradhatsz is. Ahogy gondolod, kiismered magad. Majd találkozunk. Szia! – felelte halkan, majd becsukta maga után az ajtót.

Céltalanul rótta az utcákat, fogalma sem volt róla, mit tegyen. Nem akart találkozni Billel, de mégis úgy érezte, meg kell beszélniük a dolgokat. Mivel nem emlékezett, merre laknak az ikrek, gyorsan hívni kezdte Jessicát.

- Igen? – szólt bele a lány kedvesen.

- Szia, Sam vagyok! Csak azért hívlak, hogy le tudnád nekem diktálni Bill és Tom lakásának a címét?

- Persze, de ugye nincs baj?

- Nem, nincs. Csak beszélni szeretnék Billel.

- Rendben – szólt megkönnyebbülten Jess, majd lediktálta a címet.

Samantha hívott egy taxit, amivel 10 percen belül már a Kaulitzok házánál volt. Félve ugyan, de bekopogott, Tom nyitott ajtót.

- Szia! – köszönt meglepődötten az idősebbik iker.

- Szia! Bill itthon van?

- Igen, fent van a szobájában. Menj csak fel! Megtalálod?

- Persze, köszi! – mosolygott a lány.

- Nincs mit! Megmondanád neki, hogy elmentem? Nemsokára jövök.

- Miattam igazán nem kell…

- Nem miattad van – mosolyodott el a fiú. – Na, szia!

- Szia! – intett Samantha.

Levette a kabátját, felakasztotta a fogasra, aztán levette a cipőjét is, és már épp indult volna az emeletre, mikor zajt hallott, majd egyszercsak megjelent előtte Bill. Először mereven néztek egymásra, végül Bill elmosolyodott.

- Hát eljöttél!

- Igen, hogy beszéljünk.

- Örülök, gyere csak beljebb! – invitálta a nappali felé a lányt.

- Köszi – felelte Sam, mikor leült a kanapéra.

Bill is helyet foglalt egy fotelban.

- Kérsz valamit?

- Nem, köszönöm. Inkább essünk túl rajta, de gyorsan! Szóval?

- Samantha, én… – állt fel Bill és a lány mellé ült a kanapéra. – Nem tudom, hogy mondhatnám el, hisz még én sem vagyok biztos benne. De…

- De?! – húzta fel a szemöldökét, mire Bill válaszképp az ajkait mohón az ajkaira tapasztotta…

Folyt. Köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése