Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2010. november 12., péntek

26. rész – „Meghalt?!”

- Igen? – hallatszott az idősebbik iker szobájából.

- Beszélhetnénk? – dugta be a fejét az ajtón az énekes.

- Persze, gyere! Na mi a helyzet?

- Reggel óta a beszélgetésünkön gondolkodom.

- Samantha?

- Igen.

- Beszélj vele. Kettőtökről.

- És mégis mit mondjak neki? „Tudom, hogy van barátod, de nincs kedved dobni és összejönni velem?” – magyarázta Bill idegesen.

- Hát valami ilyesmit, de még csiszolhatnál rajta… – vigyorgott.

- Haláli a humorod – jegyezte meg Bill unottan.

- Most komolyan, Bill! Nem lehetsz ilyen esetlen. Légy férfi!

- De nem tudom, mit akarok, érted? Csak 3 hónap telt el azóta… Szerettem őt, hát nem érted? – állt fel kiabálva.

- De igen Bill, értem. Tudom, hogy szeretted, és azt is tudom, hogy nehéz, de attól, hogy sajnáltatod magad és pszichoterápiás biszbaszokra jársz életed végéig, attól nem fogod visszakapni Őt! – csattant fel Tom is idegesen, mire Bill szó szerint kővé dermedt. Még a szája is tátva maradt a döbbenettől, és meg sem bírt szólalni. – Ne haragudj, nem úgy gondoltam – szólt csendesen egy kis idő múlva.

- De igen, tudom, hogy úgy gondoltad. És igazad is van. Sajnálom…

- Nem, Bill, én sajnálom! Ne hallgass rám, hülye vagyok – lépett közelebb testvéréhez bűnbánóan.

- Teljesen igazad van. Nina meghalt, és ezen már semmi sem változtathat…

Bill remegve ejtette ki a szavakat, Tom pedig döbbenten hallgatta.

- Ni… Nina meghalt?! – kérdezte Tom elhaló hangon.

Bill alig láthatóan bólintott, aztán már csak arra eszmélt, hogy testvére karjai szorosan ölelik át.

- Jézusom! Bill, én annyira sajnálom! Részvétem… – suttogta az utolsó szót, majd még szorosabban ölelte öccse törékeny testét. – Tényleg nagyon sajnálom! De eddig ezt miért nem mondtad soha?

- Nem tudtam róla beszélni…

- Értem. Mi történt?

- Emlékszel, mikor csak úgy egyik napról a másikra eltűntem? – itt bólintott az idősebb – Párizsban voltam. A barátnőjéből sikerült kihúznom, hogy odament. Végül a repülőtéren sikerült utolérnem, már épp utazni készült tovább New York-ba. Emlékszem mennyire siettem, hogy utolérjem, még mielőtt felszáll a gépe. Kérdőre vontam, hogy miért hagyott el, de nem válaszolt. Egy újabb borítékot adott, amiben benne volt minden feketén-fehéren… - csuklott el a hangja.

- Mi volt benne? – nézett rá Tom sajnálkozva.

- Azért hagyott el, hogy ne kelljen végignéznem, ahogy… haldoklik – nyelt egy nagyot Bill, miközben egy könnycsepp gördült le fakó arcán. Tom újra átölelte és vigasztalásképp simogatni kezdte a hátát. – Rákos volt – suttogta Bill remegve.

Az idősebbik Kaulitz karon ragadta öccsét, és az ágy felé támogatta. Végül óvatosan az ágyra fektette.

- Most aludj egy kicsit, meglátod utána jobb lesz…

Bill kelletlenül, de végül bólintott. Oldalra fordult, behunyta szemeit és megpróbált elaludni. Tom aggódva figyelte, majd úgy döntött, segítséget hív.

 

Körülbelül este 8 felé lehetett, mikor Bill ébredezni kezdett. Szörnyen levertnek és fáradtnak érezte magát, úgy érezte, menten leszakadnak a végtagjai. Fáradtan oldalra dőlt ágyában, ám ekkor furcsa illat csapta meg az orrát. A világon talán a legeslegjobb illat. De az képtelenség!
Kinyitotta hát szemeit és legnagyobb meglepetésére tényleg a nem várt személy feküdt mellette.

- Samantha? – kérdezte hitetlenül.

- Szia Bill – mosolygott a nő kedvesen.

- Te mit keresel itt, és… és mióta?

- Nemrég jöttem, Tom hívott, hogy szükséged van rám.

Bill szégyenlősen lehajtotta a fejét.

- Elmondta, mi történt?

Samantha megrázta a fejét.

- Csak annyit mondott, hogy nagyon kikészültél. És hogy végre feltárulkoztál előtte. Amire kimondottan büszke vagyok. Akarsz beszélni róla?

- Igen – bólintott.

- Biztos? Csak mert nem muszáj. Várhatunk még vele.

- Nem. Én szeretném, ha meghallgatnál.

- Ez csak természetes.

Folyt. Köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése