Főoldal Für Immer Jetzt Barátság & Szerelem Cruel Intention Novelláim TH-Musik+X kiállítás Vendégkönyv

2010. november 12., péntek

24. rész – „Bántott?”

- Foglalj helyet nyugodtan! Történt valami?

Bill legörnyedt a kanapéra és kezeibe temette az arcát. Sam leguggolt elé és végigsimított a karján.

- Bill! Mi történt? Kérlek…

- Én csak… nem bírom elviselni ezt a fájdalmat… - szipogta az énekes.

- Kérlek, mondd el, mi bánt! Hadd segítsek.

- Nem tudsz. Senki nem tud – suttogta erőtlenül.

- Dehogynem, Bill! Csak hinned kell!

- Kérlek, ne gyere ezzel a szöveggel!

- Pszichológus vagyok, mit vársz tőlem? – felelte komolyan a lány, mire Bill felnevetett. Samantha is elvigyorodott – Végre látlak nevetni is…

- Te vagy az egyetlen, aki még meg tud nevettetni.

- Örülök. Bízz bennem, és mondd el kérlek, hogy mi bánt! Sokkal jobban fogod érezni magad utána.

- Nem tudom… nem tudom, hogy tudnék-e róla beszélni…

- Csak próbáld meg! Ha nem bírod, bármikor abbahagyhatjuk. Rendben?

- Oké – bólintott Bill halványan.

Összeszedte minden erejét és bátorságát, de amint eszébe jutottak a múltbeli emlékképek, szemeit abban a pillanatban könnyek lepték el.

- Nem megy, sajnálom, de nem megy!

- Semmi baj, Bill! – ölelte át gyengéden a fiút – Nem fontos! Még nincs itt az ideje! Nyugodj meg! – simogatta meg a hátát – Jobban vagy?

Bill bólintott, de mindketten tudták, ez csak színjáték, igenis nincs jól.

- Beszélgessünk csak úgy általában. Mit csináltál tegnap?

- Gondolkodtam.

- És min?

- Az életemen. Hogy mi értelme van…

- Bill… - sóhajtott Sam.

- És rájöttem, hogy van. Például megismerkedhettem veled.

- Örülök, hogy így gondolod – mosolyodott el Sam. Közben a telefonja csörögni kezdett. – Elnézést – pillantott a kijelzőre. – Ezt fel kell vennem!

- Semmi baj. Vedd csak fel!

- Igen? – szólt Samantha, mikor a füléhez emelte a készüléket.

- Szia!

- Mit akarsz?

- Bocsánatot kérni!

- Nézd Andy…

- Kérlek Sam! Tudod, hogy sosem bántanálak.

- Eddig azt hittem. De egyre bizonytalanabb leszek veled kapcsolatban.

- Kérlek! Soha többé nem fordul elő! Nagyon szeretlek!

Samantha nagyot sóhajtott, majd válaszolt.

- Én is téged!

Találkozhatnánk?

- Sajnos most nem megy. Dolgozom.

- Mikor végzel?

- Ahogy szoktam, te is tudod.

- Nem lenne baj, ha beugranék hozzád este?

- Nem. Várlak!

- Rendben. Szeretlek, szia!

- Én is, szia!

- A barátod volt az? – kérdezte Bill, majdnem hogy szomorkásan.

- Igen – sóhajtott a nő.

- Összevesztetek?

- Hát igen, egy kicsit – pillantott a lány oldalra. Billnek csak ekkor tűnt fel a halvány folt a lány arcán.

- Mi történt az arcoddal? – kérdezte hirtelen, mire Samantha az arcához kapott és sietve rávágta.

- Semmi!

- Bántott? A barátod megütött? – kérdezte Bill aggódva.

- Dehogy – állt fel sietve a lány, Bill pedig követte.

- Akkor mi történt?

- Már ne is haragudj, de semmi közöd hozzá! – csattant fel a lány idegesen.

- Igazad van, sajnálom! – hajtotta le a fejét a fiú csalódottan.

A pszichológuslány pár pillanatig teljes csendbe burkolózva figyelte a fiút. Tudta, hogy Bill nem akart rosszat, éppen csak törődött vele. Ellentétben Andreasszal.

- Nem, Bill! Én sajnálom, hogy így rád támadtam – túrt a hajába idegesen. – A vicces az egészben, hogy én dirigálok a betegeimnek, hogy milyen fontos, hogy nyíltan tudjunk beszélni a problémáinkról, és mégis én vagyok az, aki képtelen nyíltan viselkedni…

- Samantha, én is tudom, milyen nehéz…

- Tudom, Bill! – bólintott Sam szipogva. – Tudod, most történt először ilyesmi. És azt ígérte, hogy utoljára is. De én nem vagyok ebben annyira biztos. És ez megrémiszt!

- Az ilyenek mind ezt mondják. Aztán a végén már rendszeres napi programot csinálnak belőle. Sam, ne hagyd magad!

- De hát pont ez az! Ha ismernéd őt, te is rájönnél, hogy ő nem ilyen! Andreas nem tenne ilyesmit! Legalábbis régen nem tett volna ilyet – halkult el a hangja.

- Az emberek változnak. Nem azt mondom, hogy mindig rossz irányba, de változnak.

- Tudom – helyeselt halkan.

- Én csak azt mondom, vigyázz magadra!

- Kedves tőled, hogy aggódsz, Bill! De tudok magamra vigyázni!

- Rendben. Hát akkor… én most megyek – állt is fel a srác, és az ajtóhoz sietett.

- Biztos minden rendben?

- Igen. Persze. Majd még beszélünk. Szia! – hadarta és már el is sietett.

 

* * *

 

Eközben Tom ébredezni kezdett. Mikor kinyitotta a szemeit és a gyönyörű Abigail hajzuhataga volt az első, amit megpillantott, rögtön mosolyra húzódott a szája. Az egyik kezét felemelte és végigsimított a lány haján, mire az ébredezni kezdett:

- Hm… Ez csodálatos!

- Mi? – kérdezte mosolyogva Tom.

- Ez az érzés. Így ébredni – felelte fülég érő szájjal a lány.

- Nekem sem éppen rossz... – jegyezte meg a fiú nevetve.

- Imádtam a tegnap estét – fordult szembe a fiúval Abigail.

- Én is.

- Arra gondoltam… – hajolt a srác ajkaihoz, mire Tom sóvárogva kísérte figyelemmel – … mi lenne, ha megismételnénk?

- A számból vetted ki a szót. – kapott a lány hívogatóan gyönyörű ajkai után és mohón birtokba is vette őket…

Folyt. Köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése